نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2296
-
الف
+

کارگردان «تفنگ سرپر» درباره نشر این سریال از آی فیلم 2 چه گفت؟

کارگردان سریال «تفنگ سرپر» بر ضرورت ساخت فلم و سریال مشترک ایران،افغانستان، تاجیکستان و ... تاکید کرد.

«امرالله احمدجو» کارگردان سریال «تفنگ سرپُر» گفت: در زمان نشر این سریال ما با مشکلاتی مواجه شدیم که منجر شد این سریال خیلی دیده نشود.

«امرالله احمدجو» کارگردان سریال های «روزی روزگاری» و «تفنگ سرپر» درپیوند با بازنشر این سریال از کانال تلویزیونی آی فیلم2، گفت:  به نظر می‌آید این سریال توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. 

او زمان نادرست نشر سریال و افزایش قسمت ها از 26 به 43 را دو دلیل اصلی اقبال کم مردم در سال 1381 هجری خورشیدی دانست و گفت: ساعتنشر این اثر همزمان با نشر یک سریال کمیدی بود بنابراین بسیاری از مخاطبان اصلا متوجه شروع نشر سریال تفنگ سرپر نشدند.

کارگردان سریال تفنگ سرپر به فارس گفت: این سریال قرار بود ۲۶ قسمتی ارائه شود اما به ۴۳ قسمت افزایش یافت و موضوع باعث کند پیش رفتن ماجرا و پراکندگی اطلاعات از همدیگر شد و به جذابیت اثر آسیب زد.

وی درباره بازی بازیگران سریال نیز توضیح داد: این مجموعه بازیگران توانمندی داشت که هرکدام آنها بسیار خوب نقش خود را بازی کردند؛ ممکن است کارگردان بازی یک کرکتر را بیشتر بپسندد اما در کل بسیاری در این سریال تلاش کردند و با دل و جان کار کردند.

احمدجو گفت: افرادی همچون زنده یاد خسرو شکیبایی و ژاله علو بسیار عالی بودند و همچنین شادروان انوشیروان ارجمند و حمیدرضا پگاه و بسیاری دیگر.

وی در پایان گفت: ما با بسیاری از کشورها همچون افغانستان، تاجیکستان، ترکیه و کشورهای عربی اشتراکات فرهنگی داریم که همین اشتراکات می‌تواند برد خوبی را ایجاد کند، البته شرط آن سریال و فلم خوب ساختن است. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر